Hoe voorkom ik dat Google mij automatisch aanmeldt?

Als u de nieuwste versie van Google Chrome gebruikt en u zich aanmeldt bij uw Google-account om een dienst te gebruiken. Op het moment dat u uitlogt, zult u kunnen zien dat u na het uitloggen nog steeds bent ingelogd. U kunt bovenaan uw Google Chrome zien dat u bent ingelogd met uw Google-account.

Omdat het een functie van Google Chrome is, blijft u automatisch ingelogd, maar als u om welke reden dan ook niet aangemeld wilt blijven, vraagt u zich misschien af: Hoe kan ik voorkomen dat Google mij automatisch aanmeldt?

Ontspan je hebt de mogelijkheid om dat ook te doen. Als u wilt, kunt u deze functie uitschakelen, zodat u zich niet automatisch aanmeldt bij Google Chrome wanneer u zich probeert aan te melden bij een Google-account in de Chrome-browser.

VOLG DE STAPPEN OM DE AUTOMATISCHE AANMELDING BIJ GOOGLE CHROME UIT TE SCHAKELEN:

  • Open het Google Chrome-browservenster
  • Ga naar de link
  • Klik op de vervolgkeuzelijst
  • Schakel de instelling uit
  • Sluit de Chrome op uw apparaat volledig en de open
Als je deze instelling hebt uitgeschakeld, wordt je nooit automatisch aangemeld, maar je kunt je aanmelden wanneer je maar wilt. Dus de volgende keer als uw vriend of familielid met hetzelfde probleem wordt geconfronteerd en vraagt: Hoe kan ik voorkomen dat Google mij automatisch aanmeldt? U kunt eenvoudig content bellen met google ondersteuningsnummer nederland +31-403690610

Google-klantenservice

Als gebruikers nog steeds twijfels hebben over Hoe kan ik voorkomen dat Google mij automatisch aanmeldt, bel dan op elk gewenst moment het Google-klantenservicenummer +31-403690610 en experts zijn er voor hulp.




Comments

Popular posts from this blog

Een e-mailadres vervalsen met Gmail

Google kan niet verifiëren dat mijn account van mij is